niedziela, 1 maja 2016

Przeprosiny...

Dzisiaj miałam dodać rozdział (przynajmniej miałam tak w planach), ale nie wiem co odwaliłam i calutki rozdział, który napisałam skasował mi się (a raczej nie zapisał) i będę musiała napisać go jeszcze raz, a szkoda, bo przez to będziecie musieli dłużej czekać, dlatego bardzo i to ekstremalnie bardzo chce was przeprosić za moją nieuwagę przy zapisywaniu T^T
Nie wiecie nawet jakim byłam w szoku jak wchodzę na notatnik w telefonie i patrzę się, a tam jest tylko malutki kawałek całego rozdziału, tak się załamałam, że planowałam nawet bloga zawiesić, ale cóż, wzięłam się za robotę i pomalutku zaczęłam go pisać od nowa, tak wiec proszę o jeszcze trochę cierpliwości ^^

Mam za to dla was mały prezencik w formie szablonów ;)
Nie jeszcze nie są gotowe, ale wstawię tutaj nagłówki i wybierzecie z którym ma być szablon, a ja postaram się go jak najszybciej zrobić ;)
A oto one:
(Ten mi się nie podoba, ale cóż może ktoś będzie chciał z tym nagłówkiem szablon)
(Przepraszam za te czarne paski z podpisem ,,Domi L", ale musi być jakieś zabezpieczenie )
To wpisujcie w komentarzu nr od 1 do 4, a ten co zdobędzie najwięcej głosów zostanie zrobiony pierwszy ;)
No to do zobaczenia!

 

4 komentarze:

  1. Nie masz za co przepraszać ;) Mi też się tak parę rzeczy skasowało :) Pisz sobie spokojnie rozdział, a jak się pojawi to ja na pewno go skomentuje :3
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) twój blog od zawsze mi się podobał i właściwie to był jednym z pierwszych które zaczęłam regularnie czytać :D Dlatego właśnie nominowałam Cie do Girl Book Tagu, więcej informacji znajdziesz tutaj. http://untruestoriesmd.blogspot.com/2016/07/girl-book-tag.html
    pozdrawiam
    -Lu-chan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za nominację i za miłe słowa <3

      Usuń