czwartek, 23 kwietnia 2015

Szablony ;)

Witam was wszystkich :D
Dzisiaj nie z rozdziałem, a z szablonami ;) 
Pomyślałam, że dodam taką notkę, bo pewnie nie wszyscy zaglądają pod ten link  gdzie dodaje nowe szablony ;)

A o to one:

(Uwaga szablon 2.1 jest w dużej mierze podobny do szablonu nr 2 )

   Podgląd




Szablon numer 3 i 4 zostały już pobrane, dlatego do tych dwóch są tylko podglądy ;)

Szablon nr 6 to moja najnowsza praca, skończyłam go robić wczoraj ^-^

Przed lub po pobraniu szablonu proszę zgłosić, że poprało się dany szablon z linkiem do waszego bloga, ale pamiętacie! Po wgraniu szablonu na bloga musicie wstawić mój button, z linkiem i z infem, że to ja wykonałam dany  szablon  ;) 

17 komentarzy:

  1. Superaśne. Szkoda że szablon z Lucynką już pobrany idealnie pasowałby mi do opowiadania. Ale nic. Spodziewaj się zamówienia w najbliższej przyszłości, kochana
    Rise~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ci się podobają ^-^
      Szablon z Lucy został zaraz pobrany po stawieniu linku do pobrania przez Nashi XD
      To czekam na te zamówienie w najbliższej przeszłości :D

      Usuń
    2. Żadne ,,Kochana"! To moja żona!

      Usuń
  2. Szablony super! Chciałabym też umieć robić szablony... Peszek nie potrafię...
    Kiedyś się nauczę! Kiedyś... A na razie będę oglądać twoje arcydzieła c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podobają :3
      A i na pewno kiedyś się nauczysz robić szablony :D

      Usuń
  3. Szablon z Gajeelem.xD Szablon z GaLevy również możnaby było go wykorzystać do pisania alterenatywnej historii o Czerwonym Kapturku.xD Naprawdę! Mi chyba najbardziej podoba się jednak szablon z Jellalem, no i Juvią. Wiesz - ulubione kolorki. Co do ostatniego szablonu z NaLu też bardzo ładny, ale tak jakoś mina Lucy jest dziwna. :D
    Wszyscy przeżywają tą Lucy z zegarem, widzisz jaki odpowiedni szablon do wielu historii wykonałaś?xD No nic ja wzięłam Juvię, więc nie narzekam.
    Pozdrawiam Lavana Zoro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zdziwiłam, że wszyscy tak przeżywają ten szablon z Lucy XD
      Fajnie, że szablony ci się podobają, a mi nawet za bardzo nie przeszkadza ta mina Lucy w szablonie Nalu ;) , ale zgadzam się trochę jest dziwna XD

      Usuń
  4. Szablony super! Naprawdę świetne i chyba najlepszy z Juvią!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://opowiadania-fairy-tail-nalu.blogspot.com/p/liebster-award.html <- Hola! Hola! Twój blog został nominowany do LA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominację :* Na pytania odpowiem później :D

      Usuń