czwartek, 28 maja 2015

Nowe szablony ^-^

Na początek, chce wam wszystkim podziękować za ponad 20 000 wejść ^-^
Jestem bardzo szczęśliwa, że doszliśmy aż do tylu wejść. Nigdy nawet nie spodziewałam się 5 tys. 10 tys. i 15 tys. a teraz jest już ponad 20 tys. *-* 

Praca nad One Shotem ruszyła pełną parą i obiecuje, że na pewno pojawi się on w połowie czerwca, ale jeszcze nie wiem dokładnie kiedy to będzie, dlatego proszę o cierpliwość ^-^ 

Bez dłuższego przedłużania o to szablony: 
Podgląd /  -Już pobrany ; )


 Podgląd /  -Pobrany 
Ten szablon jest znowu wolnym:
Szablon z Laxusem i szablon z Zerefem są trochę podobne układem i kolorystyką, ponieważ inny wygląd mi do niech nie pasował XD

Teraz na pewno będę robić taki notki, co jakiś czas jak nazbiera się więcej szablonów :D

8 komentarzy:

  1. Mam pytanie! Czy ten pierwszy szablon jest wolny, czy dla kogoś zarezerwowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wszystkie szablony wstawione do tej notki są wolne :)

      Usuń
  2. Mi się podoba najbardziej kolorystyka szablonu nr.9. Moja szczęśliwa liczba+Ultear+Przez ten szablon wymyśliłam kolejne opowiadanie w fandomie Ft i zrezygnuję z tej o Wendy, więc w razie "w" to jak pobiorę ten szablonik nie bądź zaskoczona.XD A propos szablonów dzisiaj udostępnię bloga z szablonem na zamówienie, bo mam skończone TwM[napisałam wszystkie rozdziały, epilog mi został], inna sprawa, że z powodów zdrowotnych ciężko mi się rozdziały wstawia.XD Bardzo możliwe, że linka Ci dziś podeślę przez bloga, bo na razie lapek w naprawie i do GG dostępu nie mam.xD

    Pozdrawiam Lavana Zoro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobieraj sobie jaki chcesz szablonik :D A tak pro po fajnie, że ci się podobają te szablony ;)
      To czekam na link do bloga ;)

      Usuń
  3. Super szablony!
    Gratulacje z statystyką ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy wyszedł Ci najfajniej. :)

    OdpowiedzUsuń