sobota, 3 października 2015

Konkurs!!

Z racji tego, że blog ma dzisiaj urodziny, postanowiłam zrobić pierwszy konkurs!!!
A na czym on będzie polegać, już mówię...
Macie napisać dowolnego One Shota z jakimkolwiek paringiem, gatunkiem. 
Proste co nie? 
Bądź jest też drugi wariant, możecie narysować dowolnego bohatera z FT, bądź z mojego bloga.
(Powiem wam tak... do tego, nie liczy się talent tylko chęć i dobra zabawa. )
A jakie są nagrody zastanawiacie się? Już mówię...

Pierwsze miejsce: szablon  na bloga + One Shot (dowolną tematyką) + promowanie bloga (przez miesiąc) + spoiler do opowiadania
Drugie miejsce: szablon  na bloga + promowanie bloga (przez tydzień) + mały spoiler
Trzecie miejsce: szablon na bloga + mały spoiler

Wszystkie wysłane pracę, będą później udostępnione tutaj i to wy, moi drodzy czytelnicy będziecie decydować kto zdobędzie, które miejsce.

PS Jeśli ktoś nie ma żadnego bloga, to jeśli znajdzie się w pierwszej trójce, to obojętnie od miejsca, które zdobędzie napiszę dla niego One Shota.

Swoje prace możecie wysyłać do 6 grudnia (daję dużo czasu, ze względu na szkołę)

Jeśli chcecie wziąć udział w tym konkursie, napiszcie komentarz pod tym postem ;) zaś swoje pracę możecie wysyłać na e-mail, który jest podany w lewej kolumnie bloga ^^

6 komentarzy:

  1. Ja również
    Akira: gdzie wysyłamy pracę?
    Ja mam rysunki exceedów.
    Akira: Czyli nudy na historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zgłoszenia, a ja głupia się bałam, że nikt nie weźmie udział w konkursie XD

      Usuń