niedziela, 13 września 2015

35 000!!!

Na początek chciałabym wam podziękować za te 35 tys. wejść!!!
Jestem bardzo szczęśliwa z tylu wyświetleń, że nawet nie wiecie jak się cieszę ^^

Jestem troszeczkę na siebie zła, że tak stoję z tymi rozdziałami i One Shotem ( który miał się pojawić pod koniec sierpnia), ale po prostu nie mam weny na Fairy Tail ;-; Jedynie co mnie trzyma przy FT to rozdziały mangi Hiro Mashimy oraz wasze blogi (które również zaniedbuję), ale obiecuję dać sobie porządnego kopa, wszystko nadrobić i coś napisać, ale niestety, przez szkołę nie mam za bardzo czasu, przyjeżdżam do domu, uczę się, odrabiam prace domową i już po 22 ;-; Dlatego postanowiłam, że...spróbuję coś napisać w weekendy i sprężyć się z napisaniem One Shota, do końca miesiąca, tak, żeby wam podziękować za wejścia  oraz, żeby blog nie świecił pustkami.
A teraz przyznać się....kto myślał, że zawieszam boga XD? 
Bez dłuższego przedłużania do zobaczenia, pozdrawiam was wszystkich oraz życzę wam dobrych ocen w szkole! :3

6 komentarzy:

  1. Gdyby nie o "3500!!" jako nazwa posta, pomyślałabym że na serio zawieszasz xD
    Szkoła, nauka, prace domowe, brak czasu.. spokojnie, każdy to ma.
    Przecież, nie musisz niczego pisać na siłę :)
    Powodzenia w szkole! Samych dobrych ocen!
    Pozdrawiam i ślę tooony weny ;) ♥
    ~Trancy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak bym nie napisała tych 35000!! w tytule, to na serio wszyscy by pomyśleli, że zawieszam XD
      Dziękuje za komentarz i za wenę <3

      Usuń
    2. I teraz zmiana nawy postu po cichu xD

      Usuń
    3. Niezły pomysł XD Czemu wcześniej o tym nie pomyślałam XD

      Usuń
  2. Gratuluj i życzę ci byś wkrótce ujrzała na blogu już piękne 100000 wyświetleń!!!
    Powodzenia w szkole, weny, czasu i sprawnego kompa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wenę, czas, komentarz i gratulację <3

      Usuń