piątek, 14 sierpnia 2015

LIEBSTER AWARD 4!

Zabawa polega na tym !
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominację dostałam od Harlequin ♥

Pytania: 
1. Jakie książki ostatnio czytałeś/aś i jakie lubisz?
Ostatnio czytałam delirium, requiem i pandemonium, autorstwa Lauren Oliver <3 Oprócz tych trzech, lubię jeszcze Niezgodną, Zbuntowaną i Wierną ;) 

2.Dlaczego prowadzisz bloga? Kto i Co cię zainspirowało?
Bloga prowadzę dla przyjemność, dla hobby :3 
Kto i Co mnie zainspirowało? Hm~...Chyba sama siebie zainspirowałam. Od zawsze miałam wybujałą wyobraźnie, dlatego postanowiłam to wykorzystać i coś napisać ;)
3.Kto jest twoim autorytetem?
Tak właściwie nie mam autorytetu...ale jak tak się zastanowię to moimi autorytetami są rodzice :3
4.Jaką muzykę polecasz?
Jaką tu ci muzykę mogę polecić...Hm~...Nie mam kompletnego pojęcia XD
5.Wierzysz w magię, jeśli tak to dlaczego?
Czy wierzę magię? Dobre pytanie, na które nie znam odpowiedzi XD Wierzę, a zarazem nie wierzę, dziwne co? 
6.Czy cieszy cię widok komentarza pod postem?
Oczywiście, że cieszy mnie widok komentarza pod postem! 

Jeszcze raz dziękuje za nominację ^-^

Nominuję: 

Pytania:
1. Jakie masz zainteresowania?(oprócz pisania)
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
3. Ulubione anime? (ile się chce) 
4. Piosenka na dzisiaj? 
5. Ulubiony autor/ autorka bloga? 
6. Jaka jest,  twoja ulubiona pora roku? 
7. Ulubione zwierzę? 
8. Morze, czy góry? Co wolisz i dlaczego? 
9. Czy wkurza cię już to ciepło? 
10. Anime, czy manga. Co wolisz i dlaczego? 
11. Jakiej postaci z Fairy Tail nie lubisz? 
PS Mam małą informację :) Zaczęłam prowadzić drugiego bloga o tematyce Słodkiego Flirtu. Jest na nim na razie zapowiedź+ przedstawienie. Zainteresowanych zapraszam do przeczytania. Link ;) 
2 PS 2 część One Shotu pojawi się prawdopodobnie pod koniec miesiąca ^-^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz