piątek, 15 stycznia 2016

Podziękowania! Informacja! Wyniki!

Chce wam wszystkim podziękować za te 50 tys. wejść!!
Nigdy nie przypuszczałam, że tyle ich będzie!!  Na samym początku myślała, że nikt nie będzie czytał moich wypocin, a tu taka niespodzianka :D
Nawet nie wiecie jak się cieszę ^^

Jeszcze raz bardzo i to bardzo wam za to dziękuje! Teraz dobijmy do 100 tys. wyświetleń, które są takim małym moim marzeniem XD

Informacja:
Rozdział najprawdopodobniej pojawi się 17.01.2016r. (ewentualnie 18). Wiem, że miał się pojawić 31.12.2015r., ale po prostu w tamtym okresie opuściła mnie wena i napisałam tylko kawałek obiecanego rozdziału ;-;

Wyniki:
Pamiętacie konkurs, który organizowałam? Niestety, tylko jedna osoba wysłała mi swoją pracę, dlatego pogratulujcie Zelo, a o to link do wysłanej pracy (link)
(PS Zelo proszę o napisanie na mój e-mail w sprawie nagrody.)

Bez dłuższego przedłużania pozdrawiam!! 

2 komentarze:

  1. DOMI ŻYJEEEE! <3
    Ale się na Ciebie tu naczekałam, wiesz? Codziennie zaglądałam i sprawdzałam czy coś wrzuciłaś, niedobra Ty! :P
    W każdym razie cieszę się, że rozdzialik będzie niedługo, wyczekuję go z niecierpliwością i pozdraaaawiam cieplutko!

    PS. a tu ode mnie łap zapas weny, żeby Cię więcej nie opuściła kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak żyję, żyję XD Cieszę się, że codziennie zaglądasz na mojego bloga :D
      PS Dziękuje za wenę, bo się mi przyda :D

      Usuń