czwartek, 2 października 2014

Zapowiedź sagi

Wszystko się rozpoczęło po siedmioletniej przerwie...
Zeref wreszcie wykonuje swój pierwszy ruch...
Chce zabić JĄ, aby wreszcie mógł zginąć...
Chociaż za pierwszym razem mu się to nie udaje...
Ostatnią jego nadzieją są zawody dla magów, które odbywane są co roku...
Akurat ona i on biorą w nich udział...
Ona, która musi zginąć...
I on, który może go zabić...
Wysłał na zawody swoich uczniów, aby zabili Lucy...
Wie, że gdy ją zabije, Natsu będzie wreszcie gotowy na to, by go zabić...
Ale nie wie jednego...
Nic nie może zerwać więzów między dwoma istotami, które są tak blisko siebie, że nie przeżyłyby straty ukochanej osoby...
Nigdy nie pozwolą na cierpienie swych bliskich...
Nigdy nie pozwolą im umrzeć...
Czy Natsu uda się uratować Lucy od szponów śmierci?
Czy jednak uczynią Zerefa uda się ją zabić?
Czy to wszystko skończy się  Happy end'em?
Dowiecie się o tym i znajdziecie odpowiedź w pierwszej sadze zatytułowanej ,,Życie". (Tytuł sagi może ulec zmianie)
                                                      *************
 W treści całego opowiadania mogą pojawić się sceny 16+ i 18+ (z czasem :D) 
Kategorie: głównie Nalu ( mogą się pojawić również inne pary takie jak: Galevy, Jerza, Gruvia ), One shot, Fairy Tail OC.
*************************************************************************************
Wiem troszeczkę  nie wyszła mi  ta zapowiedź.
Nie jestem dobra w pisaniu zapowiedzi, prologów. Dla tego z góry przepraszam.

17 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :3
    PS: Sorka, że tak późno komentuję, ale dopiero teraz znalazłam bloga
    ślę wenę i pozdrawiam
    Tenshi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)
      Ważne,że w ogóle dałaś komentarz ;)
      I dziękuje jeszcze za wenę :D

      Usuń
  2. Woha ! :D Będzie ciekawie !!
    Ślę wenę Domi-chan ! Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe. Zaczynam czytać resztę rozdziałów.
    Rise~~
    PS: Masz stałą czytelniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu ciekawie.
    Fried- ja chce dalej czytać.
    Już idę, idę...ciekawie się zapowiada Domi-chan :) Poznajesz mnie, prawda? xd
    Fried- mnie napewno poznaje.
    Tia...napewno...
    Fried- co to był za sarkazm?
    Jaki sarkazm?
    Fried- ....
    Gihi :P to Domi-chan idę dalej, nie będę się zatrzymywać i skomentuję ostatni rozdział jaki jest. Tylko, że albo zrobię to jutro albo dzisiaj.
    Fried- to leciiimy!
    Jak strusie pędziwiatry!

    Marika i Fried

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poznaje cię Marika-chan :D
      I fajnie, że ci się podoba ;)
      To czekam na komentarz pod rozdziałem 13 ;)

      Usuń
  5. "Wie gdy ją zabije Natsu będzie wreszcie gotowy na to, żeby go zabić.." -> "Wie, że gdy ją zabije, Natsu będzie wreszcie gotowy na to, by go zabić".
    "istnieniami" -> lepiej chyba "istotami"
    "które są tak blisko siebie, że by nie przeżyli straty ukochanej osoby ..." -> "które są tak blisko siebie, że nie przeżyliby straty ukochanej osoby"
    "Czy uda się Natsu uratować Lucy od szponów śmierci?" -> "Czy Natsu uda się uratować Lucy od szponów śmierci?"
    "Czy jednak uda się uczynią Zerefa zabić ją?" -> totalnie nie rozumiem tego zdania, ale chyba powinno być "Czy jednak Zerefowi uda się ją zabić? "

    Mam nadzieję, że nie potraktujesz moich uwag, jako obrazy, gdyż prolog to jest taka rzecz, która zachęci albo zniechęci. Niektóre błędy troszkę odrzucają, a szczególnie gdy widnieje tylko parę zdań. Mam nadzieję, że moja pomoc ci się przyda i nie będziesz tego traktowała jako czepiania się ;)
    Ciekawie się zapowiada i dzisiaj pewnie przeczytam pierwszy rozdział, bo więcej nie dam rady. Spać jak diabli mi się chce :(
    No jeszcze tak na początku... Dziękuję za czytanie mojego bloga i komentarze, które u mnie zostawiłaś (wiem, że nie komentujesz co rozdział, ale jakieś twoje kom. kojarzę ;) ). Ja powoli będę czytała, bo niestety niedługo zacznie mi się obrzydliwy okres zwany sesją ... I co tu więcej mówić?
    Pozdrawiam ;)
    Ola Ri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, dziękuje za uwagi :D
      Zaraz to poprawię :D

      Usuń
  6. Ciekawie się zapowiada ^^
    Już planujesz uśmiercić moją Lucy? :( Jak możesz XD
    Ale co do "Zapowiedzi x Prologu" to muszę Ci powiedzieć, że wyszła całkiem dobrze. Przesyłam wenę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i wenę :D
      A i fajnie, ze ci się podoba :3

      Usuń
  7. wpadłam do Cb pierwszy raz, ale chyba zostane na dłużej ;) ciekawie się zapowiada
    pozdrawiam
    - Lu-chan :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O fajnie,że zostaniesz na dłużej ^^
    Dziękuje za komentarz :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :D
    Mnie nie przeszkadza twoja dyslekcja, bo się starasz i poprawiasz błędy
    Z pozdrowieniami Madieeson :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mój blog cię się podoba ^^
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  10. Hejo! Spóźniona jak zawsze :(
    Ale przeczytam wszystko! Słowo Natsu. Idem czytać dalej. Bayo c:

    OdpowiedzUsuń