środa, 31 grudnia 2014

Ciekawostki o moich rysunkach ;)

Dzisiaj ciekawostka o moich pracach!
Zaczęłam rysować w sierpniu 2014 roku.
Moje pierwsze prace w lipcu nie wyglądały jak ludzie, dopiero w sierpnia narysowałam Wendy, wyglądała ona tak:
Później spróbowałam jeszcze raz tylko z Natsu:
Następnie spróbowałam z Lucy:
Później z Erzą:
Jeszcze dalej z Mirą, która mi nie wyszła:
Następnie była Ai Shindou z Kyoukai no Kanata:
Później spróbowałam coś z ołówka, a był to Gray z października:
(Który mi nie wyszedł >-< Właśnie od tego rysunku nie lubię rysować chłopaków ;-; )
I teraz moja praca z grudnia....
Przedstawia Horo z Spice&Wolf 
*
*
*
*
*
*
Wszyscy mówią, że to moja najlepsza praca i ja z nimi się zgadzam.
i
jeszcze jedna ciekawostka :)
Pewnie jestem jedyną osobą, która zaczyna rysunek od....włosów  >-<

Pozdrawiam wszystkich i życzę jeszcze raz 
Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku!
(Wcześniej dodałam rozdział :) )

2 komentarze:

  1. Świetne, bardzo udana(y) Wendy i Gray. Do tego ta Mirajane <3
    Pozdrawiam i oczekuje rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że ci się podobały.
      Chociaż sądzę,że Gray i Mirajane mi najgorzej wyszli,ale chyba jednak się mylę XD
      A co do rozdziału to postaram się,żeby był dodany jeszcze w tym tygodniu ;)

      Usuń