czwartek, 22 stycznia 2015

Liebster award 2!



 Zabawa polega na tym !
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Zostałam nominowana przez :  Tytanie Scarlet.

Bardzo dziękuję za drugą nominację Nashi-chan ^-^

Pytania skierowane do mnie :
1. Co jest twoim natchnieniem do bloga ?
Trudne pytanie... Moim natchnieniem jest przede wszystkim, że to co piszę podoba się innym, że po prostu lubię to robić i mam wiele pomysłów, które chce zrealizować ;)  (Może być taka odpowiedź XD )
2. Czy po napisaniu obecnej historii, zamierzasz napisać inną ?
Tak, po napisaniu tej historii zamierzam napisać inną :)   
3. Masz trzy życzenia, czego sobie życzysz ?
Pierwsze życzenie bym zmarnowała na to, żeby spotkać  idealnego dla mnie chłopaka (*^-^*) 
Drugie za pokój na świecie. (Wiem, że typowe, ale nie lubię wojen ;-;)
Trzecie nie wiem na co bym zmarnowała :D
4. Plany na przyszłość ?
Nie wiem za bardzo. To takie odległe czasy XD
5. Ulubiony autor mangi, uzasadnij swój wybór. 
Czytałam wiele mang i znam wielu autorów, chociaż moim ulubionym autorem mang jest Hiro Mashima. Lubie go przede wszystkim za mangę Fairy Tail i Rave Masters. Cenię go za ładną kreskę, za humor i za to ze zawsze mnie zaskakuję. Chociaż nie lubię jego jednej produkcji pt. One Piece to i tak go nadal lubię. 
6. Gdybyś mogła zostać postacią anime, jaką byś była ?
Hm~ Zastanowię się, chyba bym chciała być Lucy lub Erzą ;) 
7. Trzy ulubione anime.
Trudniejszego pytania nie mogłaś dać  XD
1. Fairy Tail i Fairy Tail (2014)
2. Ao no Exorcist
3. Inuyasha.
8. Gdybyś mogła wyjechać za granicę, gdzie byś wyjechała ?
Do Japonii !
9. Trzy ulubione paringi.
1. Nalu
2. Jerza 
3. Gruvia .
10. Jakiej postaci nie lubisz FT ?
Lisanny >-<
11. Dlaczego Fairy Tail? Uzasadnij swój wybór.
Fairy Tail jest moim ulubionym anime. To jedyne anime, które mi przypadło do gustu i lubię w nim wszystko :3 No oprócz jednej osoby, czyli Lisanny XD

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację ^-^

Nominuję:


Teraz pytania:
1. Ulubione anime ? (Podaj min. 5)
2. Ulubiony paring FT ?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?
4. Co cię interesuję ?
5. Ulubiony owoc.
6. Pepsi czy cola ? Co wolisz i dlaczego?
7. Jak spędzasz swój wolny czas?
8. Cztery ciekawostki o tobie :)
9. Masz jakieś zabawne wspomnienie? Opisz je ;)
10.  Ulubiona postać FT. Uzasadnij swój wybór.
11.Czy po napisaniu obecnej historii, zamierzasz napisać inną ?

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, lecz nie mam czasu się tym zajmować + jakoś nie mam sił w to się bawić. Tak więc dziękuję za nominację. Bardzo to doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ! :D Ale na razie nie mam czasu odpowiedzieć na pytania, więc się trochę spóźni ;*
    Podrawiam :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Już odpowiedziałyśmy Domi-chan <3
    Dziękujemy za nominację !

    OdpowiedzUsuń