sobota, 17 stycznia 2015

Liebster award!

 Zabawa polega na tym !
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Zostałam nominowana przez : CoCo Vastille i Lune Heros oraz Tytanie Scarlet.
Bardzo dziękuje za nominację ^-^


Pytania skierowane do mnie od Coco-chan i Lune:
1.Jak długo zajmujesz się blogowaniem ?
Blogowaniem zajmuję się tak gdzieś od początku listopada 2014 roku :D
2. Jesteś fanem bardziej Nali czy Nalu ? Uzasadnij swój wybór.
Bardziej jestem fankom Nalu.
Lisanna od początku anime mi tak nie przypadła do gustu. Nie lubiłam z nią wspienień z anime jak byli mali. Po prostu nie przypadła mi za bardzo do gustu :P Od tego momentu jak tylko wróciła z Edolas modliłam się i nadal modlę się w duchu, żeby ona nie była z Natsu.
Po prostu wolę Nalu i tak od początku wolałam ^-^
3.Wolisz Mangę czy Anime ? Dlaczego ?
Wole zarazem anime jak i mangę. Anime dla tego, że lovciam coś oglądać, a mangę dlatego, że niektóre sceny różnią się od tych scen z anime :D (Nw czy może być taka odpowiedź XD)
4. Jaki masz kolor włosów ?
Brązowe ;)
5.Masz jakieś zabawne wspomnienia ? Opowiedz ? 
Zabawne? Dużo tu opowiadać XD
W środę chłopacy z mojej klasy klaskali w szkole z, byle jakiego powodu. Gdy przestali ja i moje dwie przyjaciółki (które również są w mojej klasie) zaczęliśmy klaskać najgłośniej jak się da, a za nami zaczęła klaskać cała szkoła. Pani pedagog myślała, że coś odwaliliśmy, więc wybiegła z pokoju kancelaryjnego. Wszyscy przestali klaskać, z ja z dziewczynami zaczęliśmy się śmiać z tego, bo nawet nauczyciel od niemieckiego klaskał XD
6.Akceptujesz siebie taką jaką jesteś?
Tak akceptuję siebie taką jaką jestem ^-^
7. Jakim zwierzęciem chciałabyś być po śmierci ? i dlaczego ?
Bym chciała być psem lub kotem. Psem dlatego, że bym chciała być wiernym towarzyszem, a kotem dlatego, że mam wiele  własnych ścieżek po których chodzę :D
8. Ulubiona postać z FT ?
Trudny wybór, ale chyba Lucy ;)
9. Jaki rozdział mangi Fairy Tail był dla ciebie najciekawszy i dlaczego ?
Romans, akcja i komedia. Dlatego, że bardzo lubię te trzy gatunki (*^-^*)
10. Za co lubisz FT ?
 Fairy Tail lubię przede wszystkim za komedię, za akcję i za bohaterów.
11. Ulubiona postać z FT i dlaczego ?
Moją ulubioną postacią jest Lucy. Dlatego, że lubię jej charakter i jako jedyna w gildii jest zdrowo myślącą osobą XD

Nashi-chan nie zadała żadnych pytań :D

Jeszcze raz dziękuje bardzo za nominację ^-^
Ja nominuję:
http://natsuxlucy-innahistoria.blogspot.com/
http://przygody-fairy-tail-nalu.blogspot.com/
http://opowiadania-fairy-tail.blogspot.com/
http://nataliagrzesiuk.blogspot.com/
http://nalu-nowe-historie-ich-milosci.blogspot.com/

Teraz pytania:
1. Ulubiona postać FT ?
2. Ulubiony opening i ending.
3. Ulubione anime ?
4. Cztery ciekawostki o tobie :)
5. Jakiego gatunku nie lubisz w anime ?
6. Ulubiony gatunek w anime i dlaczego ?
7. Najbardziej szalona rzecz jakom zrobiłaś w swoim życiu .
8. Trzy ulubione paringi FT ?
9. Ulubione zajęcie.
10. Czym się interesujesz ?
11. Kogo nie lubisz najbardziej w FT i dlaczego ?

1 komentarz:

  1. Zaprosiłam cię do współpracy na moim blogu, proszę sprawdź swoją skrzynkę.
    Pozdrawiam cieplutko, jeżeli chodzi o pytania, nie miałam czasu ich napisać XD
    Jeszcze raz pozdrawiam!
    Twoja żona. :D

    OdpowiedzUsuń