sobota, 17 stycznia 2015

Nowe rysunki + coś specjalnego XD

Dzisiaj wstawię rysunek Natsu i kogoś tam (Nw dokładnie kogo XD )

(Sorry za to ;-; Pierwszy raz z profilu rysowałam ;-; )

A teraz niespodzianka :D
Ze mną jest mój wspólnik XD Przedstaw się mój wspólniku.
Wspólnik: Witam :D Jestem Maciej i lubię placki XD
Co ty gadasz kuzynku o-0
Maciej: To moje zdanie, a nie twoje. Cicho bądź XD
Co jak nie moje! To mój blog!
Shiro: Zgadzam się z wielkim Maciejem!
Zamknij się Shiro! Paszon won!
*Wywala go przez okno*
Maciej: Dobra luzik, zacznijmy wreszcie jakiś temat.
Dobra, dobra to o czym chcesz pogadać wielki Macieju.
*Mówię to złośliwie*
Maciej: O czym by tu gadać...hm~ 
Gadaj szybko! Jesteś gorszy niż Shiro, a ciebie za granice nie mogę wysłać jak jego.
Maciej: O Fairy Tail!
*Zaczynam klaskać*
Łał wreszcie o czymś mądrym chcesz pogadać. Wow...jak nie mój kuzyn!
Maciej: Mam pytanie...
Jakie?
Maciej: Co byś zrobiła jak bym był bohaterem FT?
Skoczyła bym z mostu.
Maciej: Dobra kończymy dyskusję i żegnam.
PS Weny twórczej.
O~ Jak miło...dziękuje za wenke kuzynku.

(Dialog jest autentyczny. Czyli w czasie pisania prowadziłam go z moim wspólnikiem, który jak pisałam wcześniej nie robi nic na tym blogu, tylko wspiera mnie duchowo. Jedynie część z Shiro jest zmyślona :D )

PS Rozdział dodam o 18 jak pisałam wcześniej ^-^

2 komentarze:

  1. Świetne rysunki! Ty to masz talent! A i witaj "Wielki Macieju"!
    Pozdrawiam i czekam na rozdział!
    Twój mąż XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciej: Jej! Jej! Jej! Witam
      *Mówi witam z poważną miną*
      Maciej paszon won od komentarza ty...ty...placku XD
      Maciej: Ej! Sama jesteś placiem XD
      Bądź cicho!
      A takna serio to fajnie, że ci się podobają mój mężu XD

      Usuń